Правила повернення грошових коштів

Згідно ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів» та Інструкції з ведення квиткового господарства в театрально-видовищних підприємствах та культуро-освітніх закладах споживачі мають право повернути попередньо придбані квитки у випадках коли Організатор : скасував, не провів захід у зазначений час та зазначеному місці або переніс дату.

У інших випадках кошти за квитки не повертаються.

Варто зазначити, що повертається лише номінальна вартість квитка, не враховуючи збори, доставку і т. д.

Алгоритм повернення коштів:

  1. Написати організатору заяву про повернення номінальних коштів (що містить прізвище, ім'я по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків за даними Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ІПН) особи, що звертається, назву заходу, кількість квитків (їх Штрих-код), номінальну вартість квитків та власні реквізити: номер банківської картки (вказавши ПІП власника картки, а також номер власного рахунку IBAN (на зазначену картку буде здійснений перерахунок грошових коштів), дату та підпис, а також копію документа, що підтверджує особу).

  2. Протягом 21 (двадцяти одного) дня чекати повернення коштів на вказану картку.

У разі виникнення питань або коментарів, будь ласка, зверніться до нас за контактами: email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. , телефон для довідок : +38 (0532) 56-46-85.